Julafton! :D

Hejhej! Ja, jag vet att jag typ aldrig bloggar... MEN, nu gör jag det! :)
I måndags var jag hemma från skolan och i tisdags var vi med klassen i Stockholm och sen kollade vi på film på Teckniska museet också.
Idag så ska pappa hämta mig så ska jag vara där så skjutsar han hem mig imorgon, på julaton! :D Det var ett tag sen sist, så det ska ju bli kul XP
Förra helgen var jag hos mina syrror och firade lite mini-jul, och det var ju också kul förstås ;P
Vet inte ännu vad vi ska göra på nyår, men när jag vet så skriver jag :D
Nu ska jag pussa Elliot, heddå <3
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff ^^

Ha det så bra då :) God Jul! <3

2010-12-23 @ 20:15:06
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0