Day 03- A picture of you and your friends~

Fest con Malin, Alicia & Greta ^^ (med på svenska, tränar min spanska för att fortsätta ha mvg! Bra va?)


Åhåhåh, saknar UppCon folket :( Där med Greta och Bianca, Bianca står mellan oss <3


P.s Kände att jag måste lägga upp den här ytterst attraktiva kommentaren från min kära moster Anna:
Rudy för i helvete fet???!!! Lägg ner du är ju den i hela familjen som belönats med snyggaste kroppen du går ju fasiken under namnet "Rudy the ass" och då i enbart positiv bemärkelse!!!!

Cheers darling!! <3 ... Bara för det kom jag på att jag skulle ringa henne, det hade jag glömt O.o Gör det imorgon :D

Veronica


Kommentarer
Postat av: 美杏花

Saknar dig din sak D:<3

2011-09-26 @ 19:50:00
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0