Landon~~

Halloooo! Jag har märkt det att jag inte bloggar lika mycket på sistone.. så nu får jag ta och göra det! Kan ju ta och slänga in ett vackert inlägg på Landon (som jag är vän med på Facebook btw).

 

<--- Gotta love dizz~~

<--- oh and this!


HAR NI SETT VAD SÖT HAN VAR NÄR HAN VAR LITEN ELLER!?!?!? Han var 5 där <33


HIHIHIHI jag älskar att va hans fan för han lägger upp måndagsvideosar och vlogs helatiden på Youtube så man håller sig uppdaterad 8D Han har en skiva också, part 1, men jag lovar att den inte kommer gå att beställa D:

OCH JAG MÅSTE TALA OM EN SAK! Jag la ju upp en bild på tårtan jag bakade på Marats födelsedag Musiqqs logg och han kommenterade iadg och baa ''THANKS! (:''. OMG I'M ON TOP OF THE WORLD, HE MADE MY LIFE
<33

Oj just det jag glömde att säga en sak, Landon is the best ♥

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0