Mallorca 2011, del 1

Hellooo smågrabbzizar! Förlåt för att jag inte har bloggat, jag har sovit i Pershagen två nätter, den ena med Greta och den andra med Alicia :) Fick nyss reda på att morfar kommer hem imorgon så jag måste dit och städa på rasten imorgon.. Inte mycket att göra åt saken!
NU kommer bilderna från Mallis! Vet att jag är känd för att vara seg.. MENMEN! Det är så många så jag måste lägga upp dom i olika delar, haha ^^ Här har ni dom första!
Elliots mage, så smal D:
VILL TILLBAKA TILL VÄRMEN! Känns inte bra att det är höst redan :(
Imorgon ska jag hämta min kusin Emelie efter skolan, så ska hon följa med oss hem. Det var väldigt viktigt för henne att vi skulle åka buss, haha ^^,
Och så känns det bra att idol har börjat! Har ingen favorit än, det har ju bara varit två avsnitt ;) och ja, jag kan bara heja på en kille! ^^, Adjö med er :D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0