Mammas aloevera parteey~

Mamma har fest med Lisa, Berit, Ulla och Ingrid! FEEST~ Haha nej men allvarligt jag sa ju förut att hon skulle ha aloevera fest, och det blev fett fail. 3 pers kunde inte och idag ringde 3 till och sa att dom inte kan, så det blev bara hon som skulle sälja grejerna med mamma, mormor och hennes kompis och mammas jobbarkompis, haha XD Berit är mormor btw 8D haha <3
Och förresten har James Morrison släppt ett nytt album som finns på Spotify nu, awesome va? :D
Och jag ska praoa vecka 45, så idag har jag skickat iväg 6 praoansökningar XD 2 till hotell, 2 till restauranger, 1 till en skola och en i en förskola XD Ska kanske rulla förbi Klädhuset i Trosa också och kolla där. Jo, alla är i Trosa förresten. Tänkte att jag kan bo hos pappa i en vecka då, lite fest sådär :)
AAAAAAAAAW, GE MIG EN KISSE!! Skulle sökt prao på ett katthem ju.. Retard jag e. MÅSTE GÖRA DET NÄSTA GÅNG <33
Oh and by the way, mitt nya namn är Kitteh 8D Ska börja använda det på bloggen bara för det :D
Kitteh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0