Studiedag 8D

¡Hola amigos! Igår sov jag hos Greta eftersom vi hade studiedag idag ^^ Vi drog till Estocolmo (tränar spanskan förstår ni) och festade ;D Köpte lite Pocky, ätpinnar och nån random godis som smakade lax D; <---- Sadface because I hate zeeh lax D:
MENMEN vi åt mat (MUEMZZ), och sen när vi skulle till Max och köpa lyxshake, TROR NI INTE ATT GLASSMASKINEN E TRAIG så man måste vandra 42567303488743 mil för att komma till en annan max D: (ja vi är tjocka och gör vad som helst för lite lyxshake).
However, annars var det bra! Men jag knäckte höften när jag skulle vända mig om och det gör ont :@
Random bild på Gretas vägg XD
Och så våra mobiler med mobil smyckena vi fått av våran kära vän Jasper 8D Min är den svarta ^^
ÅHÅHÅ LYXSHAKE <33
Och min lilla koreanska granatäpple dricka, smakar mums btw :D
Usch imorgon ska man till skolan. Big dizz. (Diss en Sueco)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0