So, soooo

Ja här sitter jag vid köksbordet och pluggar med Alexandra över facebook, samtidigt som jag pratar med Jasper. Skickade brevet till honom idag ^^, Jessica, 19 år, sitter och leker med Elliots trolldeg XD Hon baa ''är det du som gjort dom här små bollarna'' jag baa ''ja'', hon baa ''Dom är supersöta!''. Hon är verkligen inte frisk... -.-'

Hinner inte blogga faktisk, måste ju plugga D: So prov på fredag. Just kill me allready D: Skolan förstör påriktigt mitt liv. Lixom att gå till skolan 5 dagar i veckan, fattar inte lärarna och resten av skolfolket att det är som att långsamt ta självmord? ;s *dör inifrån*

<--- Da monkey mouth~

Byebye, nu ska jag springa till affären!
Btw Greta hatade mig när jag började göra ''~', så jag tror inte vi är vänner länngre...

Veronica


Kommentarer
Postat av: GRRRRRRRRRRRRRRRRR ( Vilding )

hahahah du e dålig jag hatar dig nt och har aldrig gjort de X'D

2011-09-15 @ 16:32:13
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0