Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself~

... What if I don't have a recent picture of myself..? DEN HÄR KOMMER BLI JOBBIG!
Eh okeido det här är väl den senaste, från när jag var på Berget och jobbade XD


* Jag är helt stört beroende av musik, och jag menar det 8D

* Jag är en nattuggla 8D hatar att gå upp på morgonen...

* Har över 80 par örhängen! (svar ja, jag är beroende.)

* Jag hatar verkligen skolan, och jag menar det. Hemkunskap är okej, annars hatar jag.. i princip allt! Så det känns lite jobbigt att jag måste välja gymnasium när det jag egentligen mest av allt vill göra är att gå i pension D:

* För er som missat det så har jag typ världens största familj! 5 syskon och 3 extrasyskon XD

* Det värsta jag vet är folk som andas högt, drar tänderna mot gaffeln och inte klarar av att tugga med stängd mun. Usch!

* De bästa pogrammen är idol, top model, desperate housewives och melodifestivalen enligt mig 8D *följer intensivt*

* Mitt rum är alltid stökigt. Verkligen. Asså, jämt! Mamma och Jamie klagar på det helatiden men jag orkar inte bry mig 8D

* Jag tycker att Länstrafikens bussar (dom gröna) är hur läskiga som helst, och får panik när jag måste åka dom! För det första betalar man fett random, och så står det inte nästa hållplats namn, så man vet inte vart man ska plinga om man inte åkt förut OwO

* Har regelbunden kontakt med... typ... 6 pers från andra länder över facebbok 8D (Jasper, Soichiro, Steven, Nathan, Yuliya & Meredith ^^ ) Alla e mellan 15-23 8D

* Jag har träffat Jason Mraz!! (I'm yours dude) i Stockholm efter en spelning 8D Suger att jag inte har bildbevis, menmen D: Han hade brun t-shirt och hans gråa mössa, BELIEVE ME I REMEMBER! Kunde typ inte stå upp för jag var så nervös XD Och han luktade gott <3 Kan publicera en bild på ett skivfodral han signerat någon gång ^^

* Jag tycker jag är tjock, på riktigt. Min mage och mina ben typ äcklar mig :s Framförallt eftersom alla mina kompisar är typ supersmala (fast lagom smala XD) och inte äter typ någonting.. Måste börja träna :s Hade maginfluensa i en vecka en gång och gick ner över 5 kilon, tycker det vore bättre om det kom nu när jag behövde det XD

* Mina föräldrar separerade när jag var 3, men jag har aldrig varit ledsen för det ^^ Kommer ihåg min skolsköterska i friskolan som sa att jag visst var ledsen, och fortsatte prata om att det är okej, och att alla blir ledsna. Usch. Hemsk kvinna. Hatar henne fortfarande.

* Jag är allmänt osocial. Sitter alltid och lyssnar på musik på bussen på väg till skolan och så, och blir ledsen i ögat om någon social människa kommer själv till skolan, för då måste man prata med den och dissa Boyce Avenue och sina andra lovers :(

* Öh okej.. EN KVAR, tänk tänk tänk!! Totalt ointressnt, men jag gillar inte tjejer som artister! Skulle aldrig någonsin kunna tänka mig att köpa en skiva av en tjej XD BIG DISS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Rudy för i helvete fet???!!! Lägg ner du är ju den i hela familjen som belönats med snyggaste kroppen du går ju fasiken under namnet "Rudy the ass" och då i enbart positiv bemärkelse!!!!

2011-09-21 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0