Helg 8D

Då var det helg igen ja, WOOOOHOOO! Tänkte först åka till pappa den här helgen, men eftersom jag har msuikprov nästa vecka kändes det som att det är bäst om jag stannar hemma.. Med tanke på att typ det enda jag gör hos pappa är att spela wii eller sims xD
Ja just det ja nu bjuder jag på lite bilder igen 8)
Till Anna hälsar jag att dom inte respekterar min smärta 8) Och att jag ska till pappa nästa helg, men är ledig på söndag om du kan då :)
Frågade mamma om vi inte kunde äta kyckling med pommes och tzatziki ikväll, men eftersom det inte finns kyckling blir det fläskfilé. Helt ok! Så nu sa modern iväg och shoppa till det 8DD
På söndag ska jag iväg till Becky för att hälsa på dom och pussa sönder min Nathy ^^ Kanske passar på att strolla runt lite i alla min ensamhet och köpa presenter till Becky, farmor och Elliot ^^
Hm.. Ja jag ska ju då virka hemma för att få mvg i slöjden. Ville göra det igår men hade glömt pappret med beskrivningen hos Greta D; Hur som har jag varit och hämtat det idag! 8D
... Batman
Okej det var allt, walla heido!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0