Fredagar suger

Jag sitter i skolan och ja.. fredagar suger. Dom flesta i min klass slutade för ett tag sen och har fått gå hem för veckan, men kvar sitter jag och en annan stackars tjej som ska ha spanska. Ibland ångrar jag faktiskt att jag valde det med tanke på det hemska schemat som medföljer :( Idag ska jag i alla fall kanske på äta på en indisk restaurang med Jamie och Elliot för det är bara vi hemma idag. Hoppas verkligen det, min mage skriker redan efter det :( Idag började dagen med idrott och på slutet fick vi välja om vi ville spella fotbollsmatch eller gå till gymmet och köra bänkpress, och då fotboll är det absolut första på min hatlista (eller vänta, jag hatar lök mer) så gick jag till gymmet och var duktig :) Och ja.. Det var väl cirka allt för mig den här gången så hasta luego!
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0