-Zommar

Hemma.. Sommaren är slut och med med -Zommar menar jag att jag inte har fått sova ut ;)
Jag var ju på stan med Greta. Vi pratade om skolan och så. Hon är JÄTTELÅNG nu!  :P Hon har verkligen blivit längre sen sist ;) Det verkar som om Carl har ändrat, och inte ska börja imin skola :o Jag vet inte, men jag lär ju få reda på det imorgon ;)
Rebecca har fixat mina naglar och sminkat mig, och det blev jättefint :)
Nu bilder från när vi var på ett ställa i Småland. Det heter hängesten, men vi gick inte till själva ''hängesten'' utan stannade bara i vindskyddet över natten. Det ligger precis vid sjön, så det är jättemysigt!
Hängesten är två jättekast som är på varandra, så att det blir som en grotta emella. Skitcoolt!


Det var det här grillspettet som jag gjorde på träslöjden i våras. Nu i högstadiet har jag valt att bara ha syslöjd.


Pepsi är jättegott. Mitt perfekta kvällssnacks är pepsi och kexchoklad :)


Banan med smält cholkad är bland det godaste jag vet! Man tar bara lite choklad i en delad banan, sen lägger man det i folie i ugn eller vid grill. Och sen njuter man :P


Vi hade verkligen kul! ''En oförglömlig plats''.

Nu lyssnar jag på Rob Thomas-Her Diamonds, och den rekomenderar jag verkligen!
Som jag sa så blir det ju tråkigt att kolla om man lägger för många bilder i rad, så jag lägger mer imorgon istället!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0