Dessert

Nu är jag hemma från Lollo. Vi hade det jättekul :D Imorgon är det Torsdag, och ni vet vilken dag som kommer efter det? Nej, inte tisdag, fredag! Och då är det helg! :D Vill ni se lite bilder jag har tagit i sommar? Nehe, men ni måste ändå! Det här är sommarens desserter! (<33)


Det här var sommarens första efterrätt, ''Mörk choklad och Baylies panacotta''. Vi barn åt chokladpudding, men panacottan blev faktiskt också SJUKT god!


Här var det (längst bak) glass, jordgubbar och chokladsås (Mollys). Jag åt däremot jordgubbar med ovispad grädde och socker. Det är SKITGOTT!


När våra grannar kom över gjorde Jamie någon slags ofärdig marräng, med någon konstig, god, söt sås, jorgubbar, riven basilika och sirap. Det var också jättegott! :D


Jaha, och då till sommarens sista efterrätt, som blev banan med glass, sirap och chokladsås. Gott men inte lika gott som stekt eller friterad banan såklart ;)

Ja... Sommarens efterrätter är uppätna för länge sen, men sommarens minnen lever kvar, och det kommer dom alltid att göra. Jag har haft en helt underbar sommar, som jag har tillbringat med min kompis Maja och hennes brorsa Tom. Som sagt, det kommer jag ALDRIG att glömma!
Nu måste jag dra, men jag bloggar mer imorgon :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anna

Hello Ruuuudi!

Gud vad du har smaskat mycket gott i sommar då!

I kväll ska jag åkat till Grekland en vecka men vi kan väl ta en bio kväll när jag kommer hem.

puss

2009-08-27 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0