Friiends

Hej igen! Nu är jag hemma från skolan. Det har varit ganska rolig dag faktiskt. Tro  det  elle ej, men jag blev  vald till friendsare. De kom HELT oväntat, och jag fattar inte varför jag blev det, men det är ju klart att det är kul! Nu kommer det lite bilder från sommaren IGEN. Det var nämmlgen så att Rebecca såg bilerna på mig och Molly och ville göra nästan likadana, så det gjorde vi! :D



Jag beklagar den inte så vackra synen...



Rebecca och Paul sa att mitt åkband gjorde så att det såg ut som jag jag rymt från ett mentalsjukhus eller nått... Menmen :P


Här är Rebecca :)



Rebecca var oerhört glad att vara så tidig till stranden...



Jag ser jätteful ut, men skitsamma. Jag trodde att det skulle vara skitkallt i vattnet, för det stod att det var 19 grader. Men när man var i ville man bara simma ut, för det var kallare i luften, så kroppen trodde att det var varmt ;)
Nu ska jag skynda mig från bloggen, för jag ska spela sims :)
Veronica


Kommentarer
Postat av: Becky

hahahha alltså det ser ju ut som att du rymt från mentalsjukhus ju :D:D:D

2009-08-28 @ 10:27:48
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitcoola :)

2009-08-28 @ 14:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0