Jaha du

Idag har det hänt något fantastiskt! Jag har börjat skolan, och det betyder att jag har fått träffa alla mina kompisar! Jag hann bara träffa Lollo jättelite, så jag ska ge henne presenten imorgon istället :)
Jaha du... Då var det skola igen då... det känns faktiskt skjitjobbigt, om jag ska vara helt ärlig... Men det ju i alla fall skönt att man får lämna skolgården och att man har håltimma nu i högstadiet. OM jag hamnar i grupp två (tror jag det var), så kommer jag inte ha ett ämne innan idrotten i skolan imorgon. I så fall får jag sov morgonm, och börjar 09:45 istället för 08:15. Jag bor precis vid gympasalen, och en halvtimma från skolan, så det vore helt underbart! Så be till Gud gott folk. det är ont om tid, för beskedet kommer nu ikväll! Nu ska jag lägga upp lite bilder som jag och Molly tog till bloggen i somras. jag tror att vi kommer ha den till vår nya design :)


Mollys plask-bilder var bäst ;)

Ledsen, men jag måste erkänna att på den här ''shouten'' fick jag flest bra bilder. Men på nästa shout som kommer upp på bloggen var det mer bra på Molly :P

Bilderna är tagna nere på badstranden vid vårat sommarhus.

Det var några idioter som hade änt flotten upp och ner...

Jag måste berätta en sak. Jag och Molly cyklade redan 07:30 på morgonen (ganska snabbt), och när vi kom i en kurva kom det plötsligt en bil,  som var tvungen att tvärnita! Jag menar, det förväntar man ju sig bara inte!
(Nu får folket ta hänsyn till att det är en väldigt liten by.)
Ja... Jag ska tvätta håret snart, så jag kan tyvärr inte skriva mer nu, men jag skriver mer imorgon och lägger upp fler bilder från sommaren :)
P.S. GLÖM INTE ATT BE!
Amen...
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0