Länge sen<3

Hej! Nu lovar jag att blogga! Jag har varit i Småland, Odensvi. Där ligger mitt landställe. Vi hade jätte kul! Jag, Pappa och Jessica åkte dit på bussen. Vi åt och spelade kort och jag tittade på film på min dator. Annica och Elliot hämtade oss vid en buss station. När vi kom till huset så var  Veronica där. Vi hade jätte kul! Vi har ätit körsbär och gungat,solat,badat och tagit bilder så klart och mycket mer! Vi fick en kompis hon heter Maja. Hon har också en lillebror och en kusin som vi var med dom heter Tom och Oscar. Jag  och Veronica och Maja vann ett vatten krig mot några killar, vilka är bäst nu ;) Jag,Pappa och Veronica sov  en natt. Så mysigt! Vi grillade korv och marchmallows och BANAN MED CHOKLAD! Mm jag älskar det. Vi badade där! När man gick runt där ute sent såg man massvis med grodor! Vi såg typ över tio stycken stora! Sen sov vi ;) Innan vi gick skrev vi i gäst boken. Det hände så mycket mer men det berättar jag kanske någon annan gång. Puss från er Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0