Lås

Hej, jag hittade hittade ju inte skåpnycklarna, men jag har satt upp ett nytt lås. Och för att undvika att tappa nycklarna igen så tror jag att jag ska skaffa kodlås.
Imogon har jag sov mogon till 5 i halv 11! :D
Nu kommer det bilder från sommaren. Det här är från vårat favoritträd, där man sitter och äter körsbär hela dagarna! :D


Åh, jag saknar faktiskt att sitta uppe på den där grenen och kolla ut över...skogen.


Det där kanske ser livsfarligt ut, men det är det inte :P


Den här ''paparazzi'' (eller hur det stavas) bilden tycker jag faktiskt blev bra :O
Shortsen (dom här och dom Molly hade) är köpta på Karlssons för 99:- /st.
Det gjorde lite ont att sitta i trädet i bara shorts. Men om bloggen vill vara fin är det vi som får lida pin!

Den här bilden blev inte så bra, menmen... Måste dra!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0