Skolan ;)

Hejhej! Nu är jag i skolan och bloggar. Om 20 minuter börjar skolan igen... Det ska bli skittråkigt, men jag får stå ut. Det är sista lektionen, svenska. Svenska tycker jag är ett ganska tråkigt ämne, men sen bär det hemmåt. Jag frågade om jag kunde sova hos farmor och farfar i helgen, men det gick inte, för jag var tvungen att vara hemma med Molly. Sen igår ringde hon till Jamie och sa att hon inte kunnde komma.
Nu lyssnar jag på Rob Thomas i hörlurarna, det är SKITBRA! Jag och Greta ska göra ett arbete om honom på musiken, och det ska bli jättekul!
Min moster Anna åkte till Grekland igår, och jag hoppas verkligen att hon har det bra där!
Mormor åker till Cypern snart, och jag hoppas att hon också kommer att ha det bra!
Idag vet jag inte om jag ska blogga med bilder, men vi får se...
Igår spelade jag Sims, och det var kul :)
Förrästen, jag glömde. Ja, Molly skulle ju inte komma, och jag kan inte få tag på farmor och farfar, så jag tror att jag ska sova hos Paul, fast med Rebecca såklart! :D
Jajaja... Nu har jag faktiskt inget roligt att skriva om längre (inte för att det jag skrev var så speciellt roligt eller så...), så nu drar jag :P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0