Skola:P

Igår började skolan. Det gick bara bra, tycker jag. Fast att vi slutade20 i 4 så gick dagen ganska snabbt, tyckte jag. Det kanske beror på att man har håltimma och så. Jag vet faktiskt inte.
Idag är det skolfoto, och det kommer det att vara kl 13:00. Hoppas det tar på tiden och går riktigt segt :P För även om jag tycker att det går snabbt i skolan,så tycker jag inte att lektionerna är roliga. Men för att vara helt ärlig och erkänna så var faktikst engelskan ganska rolig. Det går ju bra på engelskan eftersom min låtsaspappa är från England, så det är ju jättebra.
Det varjättemysigt att få träffa Lollo igen igår. Jag träffade henne för en stund sen i biblioteket, men nu sitter jag och Greta nere på fritisgården vid datan. Vi ha rjättelång håltimma. Egentligen ska vi inte ha någon alls, men eftersom våran syslöjd är inställt så blev det en ialla fall! :D
Jag hann tyvärr inte blogga med bilder igår, men jag ska göra det när jag kommer hem.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0