Snart Hemma!

Hej gott folk! Nu är jag hemma hos min kompis Maja, som har sommarhus vid mitt sommarhus. Jag ska sova här, och på söndag åker jag hem. På tisdag börjar skolan. ÄNTLIGEN! Jag längtar skitmycket efter mina kompisar,och då får jag träffa Nelly, Lollo,Malin, Alicia och Linn <33 Det ska börja 2 nya i min klass, som heter Greta och Carl,och dom känner jag sen tidigare. Carl gick i min förra klass :P
Jag vill också talaom att (jag kan inte lova Molly, men i alla fall) jag KOMMER att blogga varje dag. Det är kul att ha en blogg,och jag bloggar så fort jag har tillgång till dator, till allas information! ;)
Ingen kan fatta vilken SJUKT rolig sommar jag har haft,och jag kommer att ha fullt upp att blogga och att lägga upp 1000 bilder när jag kommer hem. Vi ses om 2 dagar!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0