Övrigt

Hej igen. Jag har tappat bort nycklarna till mitt skå i skolan... Mamma fick damp på mig, men jag har i alla fall skaffat ett nytt låst. Men ändå... Det är ju bara så typiskt! Jaja, det finns ju inget jag kan göra åt saken nu, eller hur?
Idag kom jag hem från pappa. Jag glömde mitt sims hemma, så jag har inte haft så speciellt kul, menmen...
Nu ska jag faktiskt lägga upp FLER bilder av sommaren igen! :P
Det här är alltså dom ''övriga'' bilderna från semestern :)


Mamma och Jamie gjorde den här, men det var faktiskt min idé först :P

När vi hadegäster grillade vi. Jag, Molly och Jessica hjälpte till med maten, och det var faktiskt jättekul :D Här grillar Jamie.  :)

Här är typ sommarens regnbåge. Tro det eller ej, det var inte så många :P

Jag drack alla dom här på sommaren. Fast inte hela mango-hallon, den är äcklig :P Jag skulle faktiskt vilja smaka alla sorter ;)

Den här bilden tog jag precis innan vi skulle åka. Vi står på perrongen, och jag skäms för att att säga att det här är den största stationen på mil ;)
Nu måste jag faktiskt gå och fixa klart naglarna, men jg bloggar mera imorgon :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0