Suck...

Suck.. det har varit en ganska bra dag, men jag är ändå trött... Ja, jag bloggade ju när jag var i skolan, så nu har jag faktiskt inte så mycket att berätta,så nu kommer det lite bilder från sommaren igen :)


Nu iår ha jag faktiskt setat en del uppe i trädkojan. Jag hade aldrig tänkt på det förut, men nästa år ska jag och Molly och jag sova där :) Ja, så det här alltså trädkojan. Det är en väldigt bra bild, för man ser huset också :)


Jag fixade till träkojan nu iår. Jamie målade den och jag spikade upp skylten :)


Som några av er kanske redan vet så köpte vi pool iår. Här tömde vi den :( Det var  så jobbigt, för det var jättevarmt,och då ville man ju bada.. Menmen... Nu kommer hösten och vad nu den har att bjuda på :P


Det blev jätteblött i gräset när vi släppte ut vattnet, så jag passade på och hoppade lite :P Bilden blev faktiskt rätt cool, för man ser ju när vattnet stänker ;)

Idag hade jag skolfoto, och det gick faktiskt ASBRA till skillnad fråndom senaste åren :D
Jag rekomnderar låten ''Ever The Same'' med Rob Thomas. JÄTTEMYCKET <33
Haha, ja kom på en sak, <33 är ju ett hjärta, så en gång hette jag ''Saknar dig <33'' på msn, och pappa trodde att jag menade ''under 33''. HAHAHAHA
Jag kom inte i sovmorgon gruppen, men jag börja faktskt tycka att det inte gör så mycket, för om man inte har sovmorgon, så har man en extra håltimma, och då blir det ju mycket lättare att ta sig igenom en skoldag. Gud, ja älskar att gå i sjuan <33
P.S. Jag köpte en tavla idag :) Jag lägger upp den på bloggen sen. Den var faktiskt jättefin!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0