Shorts

Hej på er... Jag är mycket väl medveten om att jag inte bloggat på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft några bilder att lägga upp, och om det bara är massa text så blir det ju inte nåt roligt... det är just i sånna här tillfällen som det är så bra om man är två som bloggar. Men icke... Molly borde i alla fall blogga en gång i veckan, för varför heter bloggen annars veronicamolly...?
Här kommer lite bilder som jag har lovat!! Det här är alla shorts jag fick av lilla Lollo-Pollo förut :D

Vanliga jeans-shorts. Fast med vitt sidenband :)

ROSA shorts :D

Och vita! Jättebra är det! Och tacktack Lollo!

Jag och Anna fick aldrig ihop det att gå på bio någon helg, så vi bestämde oss att gå på en vardag istället. Så igår gick vi på bio på Heron City och kollade på Trubbel i paradiset. Den var ganska rolig, men långt ifrån den bästa film jag har sett ;) Men det var ju hur som helt väldigt trevligt att gå på bio, såklart :D  Innan bion åt jag en läcker tallrick kyckling, pomfritt och tsatziki! Anna åt typ nån kyckling med nudlar. Jag smakade det,och det var faktiskt också väldigt gott. Och INNAN det så var vi på leksaksaffären och skulle köpa en julklapp till min kusin. Då såg jag en sak jag VERKLIGEN önskar mig i julklapp. Om jag inte får den så ska jag själv köpa den ;) Det var en sådär målarbok där man ska rita på kläderna. SÅ ROLIGT!
Hur som helst... Efter bion såg jag och Anna fram emot en varsin smoothie... Ja det gjorde vi minsann! Men då är smoothiebaren självklart uppköpt! Men eftersom dom nya också säjer smoothiesar så köpte vi ändå. Anna tyckte hennes var lös, men min var ju BOKSTAVLIGEN ett glas saft! Besviken :( Om jag ska köpa smotthie där igen så får jag säga åt dom att jag vill att min ska vara isig ;)
Nu! Så har jag bloggat klart för idag, och kanske för veckan. Jag vet nämnligen inte om jag hinner blogga imorgon efter skolan, och jag ska ju till pappa, som för den delen inte har ett internet ännu. Men FÖRRESTEN, jag kan ju blogga när jag kommer hem på söndag i alla fall! Då ska jag dessutom ha lucia uppträdande i kyrkan, så önska mig lycka till!
Veronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0