Fysikprov :'(

Jaha... Då var det kväll igen. Just nu sitter jag och lyssnar på This is for real med Motion city soundtrack. Trevligt! :)
Imorgon har vi fysikprov, och gissa vad, jag ser inte fram emot det! Jag har pluggat, men det var jättetråkigt! Fast det måste man ju, för jag vägrar att göra omprov!! Imorgon äger! Jag ÄLSKAR tisdagar FETT! Inte nog med att vi slutar tidigt, nej, vi har elevens val OCH håltimma! Visserligen har vi ju provet på håltimman, men vi ska ju i alla fall få sluta tidigare på onsdag :D Då kommer jag älska onsdag, för vi har en lektion kvart över 8, och sen är nästa 20 i 1. Det rockar FETT! HAHA :D
Imorgon ska jag dessutom hem till Nelly, och det glädjer mig. Moahaha :D
Ja, jag är knäpp!!!
P.S. ÖVERRASKNING!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0