Gretel

Nejmen godkväll på er! Hej, hej, och åter igen hej! Jag har hållt undan en hemlighet för min kära Gretel. För två veckor sen, när vi hade kör, så sa jag till våran körledare att Greta fyller år idag, för att vi skulle sjunga för henne. Gretel har desperat försökt komma på vad det var jag viskade, men inte lyckats. Jag har gått runt till alla och sagt att Greta fyller år. Och när jag säger alla så menar jag ALLA! Så när Rune sa till alla i kören att Greta fyllde 13 så fick jag och hon en skrattattack. Jag sa ''high five på den'', men hon vägrade. Mystiskt...
P.S. Hoppas ni förstod min humor där...
På lördag är det julmarknad! Jag ska gå på stan imorgon och köpa en fin tomtemössa :D Det kommer bli kul ;)
Idag hade vi syslöjd i skolan, och det gick bra :D:D IMORGON är det som känt fredag, och då är de bild. Längtar SJUKT! :P
Nu ska jag gå och kolla på hockey med mamma. Go, go, go, Ssk!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0