Hipp, hipp, hurra!!

Det här ska minsann firas! Nej, inte att det bara är 8 dagar kvar till julafton, och inte heller att det är massor av snö ute. Nej, att det här är blogginlägg nummer 100!! HELT UNDERBART! Det ska firas med att jag ska lägga upp lite festliga bilder!




Det här skulle kunna vara bilder från mitt firande. Men det är det inte... Bestämde mig för att inte göra något märkvärdigt av saken. Och det är just därför som jag har bestämt mig för att fortsätta att skriva ett helt vanligt inlägg...
Idag var jag i skolan. det började med kemi, kvart över åtta. Vi spelade spel :D Sen hade vi hål till 20 i 1, och då gick jag hem till Alicia. Efter det hade vi spanska, och då kollade vi på Narnia. Dubbat. SEN hade vi engelska och kollade på film igen ;) Och trots att det varit en sån lugn dag är jag slut. Och det är just därför som jag skasova nu. Godnatt!
P.S. Imorgon kanske ni får veta min överraskning!!!












Kommentarer
Postat av: Becky

verkligen helt underbart =P

vad är det för överraskning??!

2009-12-16 @ 22:36:39
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0