Jul ;)

Hej! Någon som missat att det var julafton igår? Nej, jag tänkte väl det! I förregår åkte jag hem till pappa, och efter det sov jag hos mibna syrror. På morgonen öppnade jag paketen från deras mamma, och jag fick en lampa, smink, strumpor och en nyckelring. Efter det åkte vi hem till mina systrars mormor och morfar. Av dom fick jag ett jättefint armband!
Sen kom pappa och hämtade mig, och jag öppnade hans present. Det var ett presentkort på Gallerix på 400:-, och 200:- löst. Av farmor och fafar fick jag ett ljus, och 800:-. Det var inte alls snålt!
Sen kom jag hem, bytte om, och kollade på Kalle Anka. Efter det åt vi julmat (blä), opch kollade på Kan du vissla Johanna. Jag älskar det! :D
Efter det åt vi fruktsallad och sen öppnade vi paketen. Jag fick en kofta, flera tröjor, en mössa, ett halsband, garn, en skrivbok, sockor, body-butter, ett manikyr set, nån grej man hänger i taket, strumpor och lite annat ;) Mormors paket får jag idag, eftersom jag ska fira jul me släkten idag. Mina kusiner är nämligen hos  deras pappa på julafton vart annat år, så släkten firar jul den 24 vart annat år, och den 25 vart annat år ;) Men det är bara jag som ska dit, och kanske Becca. Mamma tycker att det är stimmigt ;)


paket ;)

Man kan ju ite säga att Elliot INTE är gullig!

Klänningen fick jag av mamma igår, och armbandet av Bibbi och Karl-Johan.

Nu ska jag måla naglarna ;)
Bilder på paketen kommer! :D
Kom på en grej! Elliot gick runt och sa tomte, och ho-ho hela dagen och mamma var tomte. Det var jättekull! Först skrek han och sen började han känna på tomtens näsa (hon hade en mask på sig). Han kanske undrade om den venrkligen var äkta? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0