Julklappar :)

Ja, jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på julklapparna, så nu lägger jag upp bilder på några av dom ;)


Smyckesfotölj; Lampa;
Av: Anna (moster) :) Av: Lotta (mina systrars mamma)
Rosa burk; Det var perfekt, för jag hade en liknande rosa, men Jessica hade
Av: Mormor sönder den :P
Vit burk;
Av: Molly


Köpte i Stcokholm :D                                              Manikyrset;
Av: Mamma
Smink-set;
Av: Lotta

Jag fick en låda/pall av mamma. Perfekt! Nu har jag  Ljuslila, mörklila, svart och färgglatt garn;
någonstans att lägga alla stickor och garn :D             Av: Mamma

Mina skor :D Fin, fina, va? :D

Snart kommer mormorn min hit och äter med oss, så nu ska jag städa klart (lycka till så stökigt som det är...!).
Förhoppningsvis bloggar jag inte imorgon. Alltså, förhoppningsvis är jag i Småland då, och inte kan blogga :P
Veronica

P.S. Nästa år kommer vi att starta med ''månadens outfit'' här på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0