Lucia

Hejhej! I helgen har jag varit hos puss-pappan ;) Jag åt kexchoklad i fredadgs, igår och idag. Men vad? Jag kan inte hjälpa att pappa köpte tre stycken...? Trevligt var det i alla fall ;)
Jag kollade som väldigt många andra på idol finalen. Jag hejade mest på Calle, så jag blev ledsen när han inte vann. Men sen så börja jag nästan grina för det var ju så gullugt när Erik vann! De4t var faktiskt rättvist! Jag gillade båda väldigt mycket och har hejat på Calle, Erik och Nicklas från börjar. men Nicklas åkte ju ut ALLDERLES för tidigt! :(
Idag var jag i kyrkan och uppträdde med mitt lucia-tåg. Läste vers, men jag var dålig. Stammade till på ett ställe :(
Ja, nu var det dags att borsta tänderna!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0