Nyår & allt!

Hejhej! Snart är det ju nyår!! Har ni tänkt på det? Det har i alla fall jag! om Elliot blir bättre (han är förkyld), så ska vi åka ner till Småland imorgon. Vi ska SENAST dit på onsdag, men jag hoppas verkligen att vi kan åka imorgon!! :D Då får jag träffa Maja och Tom, som jag saknar så mycket, så mycket!
På juldagen var ju jag hos mina kusiner och sov där. Det var lite stimmigt att ha hela släkten där, men det gick bra ;)
Där fick jag en smyckes-fåtölj (kommer på bild), en Rolling Stones tröja (jättesnygg!), ett presentkort på JC (300:-), krämer och en burk ;)
När alla gäster hade gått hem kollade vi på ett päron till pappa firar jul. Den var riktigt kul! :D (moahaha...)
Igår gick jag med Jamie och Jessica på stan. jag blev lite osams med Jessie, så hon gick till en kompis sen. Jag köpte nya skor och åt en sallad på nancy´s. En pasta/kycklingsallad med keso. Mumsigt!! Senåkte jag hm och städade, kollade på robinson, The Shining, lite på Harry Potter och på hockey. SSK VANN ÄNTLIGEN!! :D Bara det fortstätter gå bra, så ;)
Och idag har jag städat, städat och städat. tråkigt :( Förresten, jag har packat också!
Men nu kan jag skriva mer, ska skriva ett nytt inlägg ;)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0