Skolz :(

Godkväll. Jag vet att jag inte har skrivit mycket på sista tiden, men jag försöker så gott jag kan :)
Om ni undrar så har jag fått en ny dålig humor, jag går nämligen runt och säger ''goddag'' och ''godkväll'' till folk jag ser. Det började igår när jag lärde Elliot att skaka hand och säga goddag. Jag tycker att det är jättekul, men mobbas inte!
Idag har jag varit i skolz, som ni kanske redan förstått. Det kändes tråkigt, men dagen gick ändå ganska snabbt :D
På lördag så är det julmarknad, så då ska vi uppträda i kyrkan. Det kommer att bli bra :D Jag ska sjunga en vars med Petra. Måste lära mig den!! :P
Paul är cool :D
IMORGON fyller Greta 13 år. Vilken uråldrig kompis va? Haha, jag är äldre :D
Men nu ska jag sovz.
Gödnött!
P.S. Nästa måndag är de STUDIEDAG!! :D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0