Småland!

Hej igen. Nu kanske ni tänker så här;"Jasså, så hon åkte inte till Småland i alla fall." ? Men det gjorde jag minsann!
Jaha, och då tänker ni ju (såklart) "?". Jag sover hos Maja idag :D Igår efter vi hade varit på sjukhuset med Elliot så åkte mamma till Apoteket för att köpa medecin (han har dubbelsidig öroninflammation :( ...  ) och köpte varsin French Hotdog :D MUMSIGT!!! Sen åkte vi ner. Det gick inte att köra upp för backen till vårat hus, så vi fick ta upp det mesta till huset och sen parkera våran bil hos grannarna och ta en promenad hem ;)
Idag gick jag upp, åt frukost, diskade, rengjorde piercingen, klädde på mig, borstade  tänderna. och sen bäddade Jag och passade Élliot. Sen kom mina små barn Maja och Tom, och vi åkte pulka ner för fälten :D SKOJJIGT! Och nu är jag hemma hos Maja och Tom :) Imorgon ska vi på bio och koll på Göta Kanal 3 :)
Adjö, vi ska äta snart ;)
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0