Stockholm

Hejhej! Idag har varit en jätteskön dag! För det första skulle jag ta tåget från stan klockan 9, så det var ju skönt! Köpte en kopp varm choklad innan vi åkte, och en när vi åkte hem igen. När vi var i Stockholm så blev vi indelade i grupper. Jag kom med Greta, Natalie och Nelly :) Jag köpte en nesseär (eller hur det stavas) och brända mandlar. Dessutom var det jag som hittade till Kungshallen, så vi käkade lunch där ;) Jag och Greta åt friterad kyckling, Natalie åt biff wook, och eftersom Nelly är vegetarian åt hon vegitariska vårrullar :D Vi gick och kollade på julskyltningen på Nk, och den var grym! Jättevackert :D
Vi gick runt på Åhléns City och luktade på massor av parfymer. Man var ju på väg att bli hög, så många vi luktade på. HAHA!
När jag kom hem åkte jag med Rebecca och Paul och klippte mig hos min moster. Rebecca har tagit körkort nu, och det tänker jag minsann utnyttja! :P Medans Rebecca klippte sig köpte jag en varsin julklapp till Rebecka och Nelly.
Dags att ni ska få veta skillnaden på Nelly och Nellie, och på Rebecka och Rebecca.
Nellie är min syster. NellY är min bästa vän!
Rebecca är min syster. RebeCKa är min kompis i min klass :D
På måndag har vi lektioner till 2 (skit också!), och sen ska jag hem till Nelly och sova där :D
Nu ska jag gå och tänka över mina hyss. För mamma säger att jag får komma och äta kexchoklad när jag är snäll igen. Så det så!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0