Sista dagen

Igårkväll kollade vi på den nyaste ''Fredag den trettonde''. Man fick panik för man såg ju paniken i dom som höll på att bli mördade. Ucsh.. :P Imorse gick vi alla upp fem över halv elva, men det kanske inte är så konstigt eftersom vi gick och la oss klockan tre... Det blir ju lite knasigt för dom, för för dom var klockan 19 i Ecuador när vi la oss. Men jag var inte heller trött ;) Nu har jag tagit kort på grejerna, så jag kan lägga upp dom :)


Skorna till höger har jag köpt på Din Sko.
Skorna till vänster köpte Rebecca till mig i Ecuador. Dom är lite obekväma, men vi hade tänkt att smälta dom på sidorna, för där skaver det.


Rebecca köpte ett jättegulligt smyckeskrin, ett armband och läppstift. Det var bra att hon köpte läppstift, för då slapp jag göra det! :P
Tack Becky!
Nu ska jag ta en liten paus i bloggandet. Vem vet, kanske spela sims? Har tyvärr inte trean, men tvåan får duga ;)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0