Grönalund

Igår sov jag över hos min mormor. Jag sov riktigt gott tills en idiot busringde mig klockan 02:50. Ucsh! Man blir så fruktansvärt arg! I alla fall. Vi hade sovmorgon, och då smsade min kompis mig tidigt. Då kunde jag inte heller somna om! Eller, jo, jag kunde, men det var svårt. Efter matteprovet i skolan åkte vi till Grönan. Iår övervann jag mina rädslor och åkte Extreme, frittfall tilt och Insane. Ja, insane. Den var helt...INSANE! Fram, hit, dit, upp, tillbaka, ner. Oh, det var det bästa jag någonsin gjort! Ser det inte kul ut?



Extreme och tilt kändes osäkra att åka i, framför allt extreme.
Idag var det andra gången på en vecka som jag har fått skit från en fiskmås i håret. Idag var det inte så mycket och jag klarade mig undan utan att skrika. Det var i kön till Extreme, så Malin fick springa iväg och hämta vatten och papper. Jag åkte grejor med Nelly, Natalie, Malin, min moster ( :) ). Ja, typ dom. Jag hade den bästa dagen någonsin!
Mina skor börjar gå sönder -.- Klacken spricker, band lossnar, klacken blir nertrimmad av allt springande och nu är det gummi under skon (på sina ställen). Men jag tror att jag klarar mig till nästa år.
När jag kom hem från grönan mötte jag min låtsaspappa. Vi gick och köpte indisk mat, vilket var grymt gott!
Nu börjar det närma sig läggdags. Vill bara påminna alla om att önska mig lycka till imorgon på brännbollen mot lärarna. Vi får hoppas att eleverna vinner!
Godnatt!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0