Heej!

Förlåt jag vet det var länge sen jag skrev... Jag glömde bort lösenordet. Nu när jag kommer ihåg lösenordet hade jag tänkt skriva lite om lägret jag och min kompis Moa var på. Vi bodde i ett stort tält vi var typ 16 personer i samma tält. Sen så körde vi olika lekar som tillexempel: Brännboll,spökboll. På kvällen gick vi spökrunda. Det var faktist  ganska läskigt! Läskigast var nog en tjej som var hängd i ett träd. Jag kastade stenar på henne så att alla skulle fatta att hon var en docka. Sen nästa dag var det en ledare som sa att någon hade kastat stenar på henne. Det var lite pinsamt när jag fick höra det. Dagen efter det alltså Lördagen så gick man en mil. Det var kul! Min grupp var den ända gruppen som klarade slangbellan. Sista dagen när resultaten skulle komma var det pirrigt! Vi var ju två lag som tävlade, jag var i lag Nord. Det andra laget hette Syd.Syd vann med fyra poäng :( Men min grupp var bäst på en tipsrunda vi hade kört och på dragkampen :D Sen åkte jag hem till mamma och sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0