Hejdå 6B...

Imorse fick vi reda på  vilka mentorer och klasskompisar vi kommer att få i sjuan. Jag blev ganska nöjd med klassen, för det är inte så många jag hatar. Men mina kompisar är dom jag inte umgås med på fritiden. Jag har varit med båda sammanlagt 4 gånger på 1.5 år... Så det är ju fett synd att jag inte kom med Lollo, Linn och Nelly... Jag kom inte i samma klass som min kusin, men i samma klass som en kille från min gamla klass och min kompis. Jag fick inte dom mentorerna jag ville ha heller.... Kommer alltså att sakna klassen. men jag kommer i alla fall att ha lite kul med den innan jag slutar. På måndag ska vi åka till Grönalund. Törs jag åka Insane? Måste nog det.
Jag ska på marknaden med Lollo och Malin tror jag :) Kommer bli kul! Jag och Lollo kanske ska sova hos farmor och farfar då. Hoppas det. ja, har tagit kort på grejerna jag köpte på Kreta. Så här är dom :)



Min snygga Paulis-Frankis


Plockade stenarna och glaset på en strand på Kreta. Visst vart det snyggt?


Köpte det här i Platanias och Chania.


Köpte en kattmagnet.


Flipflopsen är redan skitiga ;)

Ska städa
Veronica

Kommentarer
Postat av: Lulu

:D <3

2009-06-02 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0