Hemma :( ?

Hej alla! Nu är jag hemma i Sverige igen! ska man vara glad eller ledsen? Visst, jätteskönt med värmen, maten, närheten till havet, affärerna, poolerna, ja, allt egentligen. Fast jag brände mig och Elliot var verkligen hemsk på middagarna! Så ja, jag vet ju inte om jag ska vara glad eller ledsen ;) Det är mindre än 2 veckor kvar till skolavslutningen också! Det känns bara sååå skönt! vi har ingen dator i sommarhuset, men jag ska ju hem lite och då får jag ju blogga ;)
När jag var på Kreta åt jag frukost och middagsbuffé, åkte till två städer och ''shoppade'' (inte alls mycket), badade i havet och poolen, plockade stenar, kollade på shower och solade (såklart). Ja, så gick dagarna... Jag träffade en tjej också. Hon hette Sofia och var en Norsk 12-åring ;) Jag gav henne min msn :) Lite bilder från Kreta :)


När vi åkte in till ''staden'' tog vi en drink. Min var den godaste jag smakat :) San Fransiscon på hotellet var jätteäcklig ;)



En av dom där var våra balkonger, och dom hade jättefin utsikt över alla rosor :)



En nyvaken Elliot



Jag och Elliot första dagen :P






Just här var det j inte bamsevågor, men dom kom sen :) Haha, mina armar ser jätteknäppa ut!


Imorgon är det skola igen (tyvärr). Vi kommer att få reda på hur klasserna blir i sjuan och vilka mentorer vi kommer att få. Jag är redan säker på att jag kommer att bli skitsur.
När jag var på Kreta var det ju Robinson final, och jag är JÄTTESUR för att Ellinor vann. Hon förtänar det verkligen INTE! Jag missade Desperate Housewives också, så det måste jag ta igen  ;)
lördag är det ''marknad'' och jag kanske ska gå med min kompis. Vi får väl se ;)
Nu måste jag gå, men jag bloggar mera imorgon!  :
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaha vad söta bilder (: <3

2009-06-02 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0