I'm so exited!

And I just an't hide it! :P Igår köpte ju jag en klänning till avslutningen. Wow, den är verkligen skitfin!  Jag prövade den efteråt och den satt finfint! Jag märkte däremot att tyllen längst ner hade små hål på sig :/ Men det gör ju inte så mycket egentligen, för om den går sönder är det ju bara att ta bort den. På tisdag lär jag nog kunna ta lite kort på den och lägga ut dom på bloggen. Mina nya smycken också. I fredags gick jag till Ur Och Penn och köpte en plastring med som små runda grejer i. Om jag ska vara ärlig så såg det faktiskt lite ut som knarktabletter :P I alla fall. Den var på rea: 29:- Den hade kostat 59:- . Den är också cool. Vi får se om jag köper nya skor till avslutningen också, eller om jag bara har på mig mina vanliga skor.
Igår åkte jag tillbaka till tivolit och åkte två karuseller och åt sockervadd. Jag åkte en sån där låtsasbergochdalbana med min faster. Man sitter i en grej som ser ut som en tub och kollar på en skärm medans det rör sig. Hoppas att ni fattar mitt dåliga berochdalbaneförklarande :P Det var en väldigt hoppig bergochdalbana :P
Nu är min kusin här. Han har fyllt 13, haha jag är äldre än han :P Han hade inte förändrats så där jättemycket på utseendet. Det tycker jag är skönt, för det är ju så himla jobbigt när folk gör det!
Jag känner ingen utom dom som går i min skola som slutar på fredag :P Men det här kommer i alla fall att vara en väldigt enkel vecka.
Imorgon: Grönalund och matteprov
Tisdag: Brännboll
Onsdag: Bada
Torsdag: Städa
Fredag: (äntligen) skolavslutning!
Yes... Imorgon har vi sovmorgon i 45 minuter, och för att verkligen pressa ur saften ur apelsinen ska jag passa på att ta mig själv en lång sovmorgon genom att sova hos mormor ikväll, hon bor nämligen närmare solan än jag gör.
Skulle vilja blogga mera, men då blir det ju så långtråkigt att läsa. Ska kolla på Fokis blogg istället :P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0