Lulu Lamotte

Hej igen! Igår kom Nelly hit. Hon hade med sig sitt Sims, så vi spelade lite. Gubbarna är skitsnygga! Idag var jag lite småirriterad på henne, menmen.
Imorgon är det den allra sista dagen man kan kalla allt ''klass''. För sen är vi ju inte det längre. Det kommer nog att vara ganska jobbigt att behöva lämna kompisarna, men tyvärr är ju det sånt som man bara måste stå ut med!
Jag ser i alla fram emot ett långt och härligt sommarlov. Jag kommer att bada och sola mycket och vara mycket med kompisarna. Och så kanske bli liiite smalare, så att jag kan pierca mig i magen. Alltså, jag är inte fet, men inte ett skellet heller ;)
Nu är Lulu här. Hon heter inte Lamotte i efternamn, men jag kallar henne Lulu Lamotte iaf ;)
Idag kommer mamma, Elliot och Jessica hem från Småland. Mamma och Elliot ska bara stanna över helgen, för sen ska jag åka ner med dom igen. Jag ser VERKLIGEN fram emot det, men jag hoppas på mera sol den här sommaren. Fast man vet ju aldrig, medans de var nere och det var regn och kallt alla dagar så var det soligt och varmt där.
Nu är det ju faktiskt såhär att Lollo och jag HAR något bättre för oss att göra, så nu ska jag sluta skriva.
P.S. Imorgon blir det bildbloggande! :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Becky

rudolf din lilla nord (o med tva prickar!!) du behover inte bli liite smalare for som du sager e du inte tjock o vem vill vara ett skelett??! Du kan pierca dig enda ju :) Ha det sa bra pusspuss pacoloco halsar!

2009-06-13 @ 04:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0