Nellyrydh

Hej alla! Idag var det ännu en trist dag i skolan. Vi städade igenom alla lådor och pärmar, skurade och skrubbade. Ja, jag sa ju att det var tråkigt!
Igår var jag ju hemma helt själv, men idag kommer Nelly komma hit runt 19-tiden. Jag kallar henne Nellyrydh, men så heter hon alltså inte! Vi kommer nog inte vara uppe så fasligt sent, med tanke på att det är skola imorgon också. Vi kommer nog handla fika till morgondagen, äta lite, och kanske kolla på en film eller så :) Nelly har fått Sims 3, vilket jag är EXTREMT avundsjuk på! Jag får väl komma till henne och spela det någon gång ;)
Imorgon är det skola igen, men då ska vi förmodligen bara kolla på en film eller så. Vi slutar ett. Filmen blir nog twilight :(
Imorgon kommer Jessica, mamma och Elliot hem igen. Jag har verkligen saknat den lilla skitungen!
I helgen var Molly och hennes kompis på ett läger. Tänk er...man är i skogen, man får göra massor av tävlingar, är ute och lär sig att skjuta och går på långa vandringar. Visst låter det härligt? Nä, jag tänkte väl det. Och det var just därför som jag inte följde med!
Nu ska jag göra något vettigt istället
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0