Sommar :S

Hej alla! Nu är det sommar, men det märks ju knappast på vädret. Idag har det regnat och varit kallt hela dagen. Det kommer att regna imorgon också.
 Malin kunde inte komma på Gnestadagen idag, men jag gick med Lollo i alla fall. Jag stog i flera minuter och väntade på bussen, men den kom aldrig, så då började jag gå istället. Sen när jag nästan var framme märkte jag att tåget skulle gå om en minut, så jag började springa istället. Jag sprang så att jag nästan tappade andan. När jag kom fram till centrum hade tåget redan gått, så jag hoppade på tåget mot Stockholm istället. På nästa station fick jag springa till den andra perrongen och...ja, jag hann med tåget!
Jag köpte en donut, läsk, brända mandlar, en jättefin skolavslutningsklänning, en ring, ett par äkta silver örhängen (tål inte nickel) och åkte en karusell. Lollo köpte läsk, brända mandlar, ett armband, en donut, en söt klänning och åkte karusell med mig. Jag hoppades att hon också hade roligt, för det hade jag!
Nu ska jag sova hos farmor och farfar. Vi har just ätit och pappa och hans systrer Lotta är också här. Lotta ska sova här :) Hon är min gudmor.
Klänningen jag köpte kostade egentligen 600:- men var redsatt till 300:- . Jag tror att det kan ha berott på att tyllen är sönder. Om den går sönder mer gör det ju inte så mycket, för den är det ju bara att ta bort sen!
Jag och farfar kanske ska åka ned till tivoli-delen sen. Då kan jag åka något. Hoppas det :)
I övermorgon är det måndag, och det har slagit både mig och Lollo att vi aldrig någonsin har sett fram emot måndagen förrän nu. Vi ska ju till '' grönan '' ! Wow, jag kommer verkligen att ha ''The thime of my life''!
Jut nu på '' Little wonders '' med Rob Thomas. Den, '' Her diamonds '' och '' Lonley '' är mina favoritlåtar med honom. Just nu är han alltså min idol!
Nu ska jag fixa lite i mina gamla inlägg, men jag skriver väl imorgon
Veronica 

Kommentarer
Postat av: Becky

Kul att du hittade en klänning till avslutningen! Fota och lägg ut en bild sen :) Ha det så kul på grönan rudolf vi ses om 6 veckor. Love you!

2009-06-06 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0