Tråkig dag of 2009

Ja, det har det verkligen varit! Min fröken sa till oss att vi skulle sluta efter brännbollen på morgonen, men sen ändrade hon sig och talade inte om det för mig. Är  inte det fult?!
Igår när jag skulle sova kom Ssk till mig och han var sååå söt! Han sov bakom mig med sina armar över min hals. Han är så söt, och det är verkligen skönt att ha honom där när man ska sova, som en liten teddybjörn!
Jag grävde bland lite bilder här på datorn, och då fick jag fram den här på Paul och mig för några veckor sedan. Vi och Rebecca skulle kolla på Coraline i 3D, och den var jättebra! Nu har dom åkt till Ecuador. det kommer att kännas tomt. På söndag/måndag ska ju jag till Småland också, så det kommer nog ta ett ganska långt tag innan jag träffar dom igen.



Idag hade vi ju bränboll. Som tur var behövde jag inte vara med, så det var jag ju inte. Det var ju bra, för jag hade säkert bara gjort så att vi förlorade. Är det övertygelse nog att jag suger? :P
Den här veckan är det ju bara jag och min låtsaspappa hemma, och han jobbar typ helatiden, så jag får vara själv hemma. Fast det går bra. Jag diskar, lagar mat, sorterar tvätt, städar och diskar i takt :P Ja, det är ju inte så där jättemycket mer som behövs :P Idag ska jag äta spaghetti och köttfärssås :)
Jag hittar ingen kamera, så jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på klänningen ännu. Men det kan jag ju göra när mamma kommit hem, sådär på torsdag eller fredag.
Badet imorgon blev inställt, för det ska bli 10 grader och regn :S Vi ska typ kolla på film imorgon.
Nej, nu ska jag nog gå och laga mat
Veronica

Kommentarer
Postat av: becky

love you sotnos!

2009-06-13 @ 04:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0