Geek In the pink

Hej allihopa! Idag är det (ÄNTLIGEN) fredag! :) Det betyder att Molly kommer. :D Molly och jag är nämligen bara plastsyskon, så hon kommer varannan helg. Innan det ska jag på fest hos Jennifer :) Men sen ska väl Molly och jag ha myskväll och kolla på en film och sova på sackosäckarna. Haha, det gör i alltid på lördagarna, men nu är det ju Robinson, och det måste man ju se. :D jag hejade Erik Billing, men nu hejar jag på Jarmo, för han förtjänar ju faktiskt att vinna. :P
Just nu sitter jag och lyssnar på Geek in the pink med Jason Mraz. Det är verkligen en asbra låt :D Coyotes är också bra.
Imorgon ska jag, Molly och min syster Rebecca ut i skogen och plåta lite till bloggen :) Vi har ju nämligen inga bilder ännu, men dom kommer. :)
Nu måste jag hjälpa mamma med pannkakorna, men jag KANSKE kan skriva ikväll
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anna

O my good nu blommar löken! Äntligen kan jag följa alla systrarna Jönssons liv i blogg världen, lyckan är total!

Puss Anna

2009-05-09 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0