Hemma igen!

Hej! I helgen har jag varit hos pappa, vilket har varit sisådär. jag har varit med mina lillesystrar i lekparken, solat, kollat på tv och städat. Jag städade för att pappa fick gäster idag, för han fyller år imorgon :)  Jag kollade på robinson, och är nöjd med vem som åkte ut. Däremot kan jag inte fatta att Jarmo skadar sig så rejält i nästa avsnitt? :O Det är ju bara hemskt! Sen kollade jag på Melodifestivalen. Alexander Rybaks låt var konstigt på ett underbart sätt :DSå här tycker jag att det skulle ha blivit
1. Norge
2. Island
3. Danmark / England
Norge och Island kom ju på sin plats,  men inte Danmark och England... Danmark fick inte så mycket poäng, och det var ju synd :( Jag lysnnar på Islands bidrag nu, och det är ju bara suveränt. :) Imorgon ska jag och min moster åka till heron city och kolla på bio. Det kommer att bli roligt. :)
Jag och Molly tog lite kort på balkongen förut :)


Molly :)


Sen kom Elliot och ville vara med. Han undrade nog vad Molly hade för ögonfärg...


Den här sötnosen är 1 år nu <3
Veronica

Kommentarer
Postat av: Becky

ååh vad söt lilla tanni är på sista bilden!!

2009-05-26 @ 22:53:30
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0