Jag och Molly

jag och molly :D
Hej alla! Jag och Molly prövade ju som sagt på att vara emosar, och det här blev resultatet! :P Jag kom i efterhand på att jag hade allderles för långt hår för att det skulle se bra ut att tupera. Men då var det ju som sagt för sent ;)
P.S. Ser ni killen på min tröja? Alltså han längst till vänster, han ser i alla fall jättekul ut :D



Är det bara jag som misstar Molly för Johan Palm här? (om man inte jämför hårfärgen...)


Molly :)


Haha, jag sa ju att håret inte blev bra ;)


Den sista bilden. Det blev många fler bra på Molly, men dom kanske jag lägger upp en annan gång :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: LLULU

ni blev ju riktgt bra

2009-05-13 @ 14:13:20
Postat av: moisha;)

fan vad gulligt molly :) du är söt som emo också :)

2009-05-14 @ 21:36:23
URL: http://moaoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0