Långledigt

Hej igen! Vilken skrattretande dag! Jag och min kompis Nelly skulle gå upp i skogen för att gunga på en grej som finns där. Men det var fågelskit på den sidan jag brukar sitta på, så då ville hon att jag skulle pröva att sitta i hennes knä, vilket jag gjorde. Haha! Sen när vi gungade lutades vi bak, så jag försökte dra upp oss, men jag klarade det inte :P Båda ramlade baklänges. Hon slog sig på en rot och fick koda i håret. Jag fick ett skrapsår på foten... (vill bara tala om att det fortfarande svider) I alla fall, sen gungade vi själva och när jag gjorde fart på henne halkade jag och han precis landa innan jag såg gungan och Nelly åka centimetrar framför näsan på mig. Haha, förstå vilken  rolig syn!

Idag fick vissa sluta en timma tyidigare, och det var skönt. Innan hade vi prov på Australien, och jag skrv i över en timma (det beror inte på att jag är dålig, utan på att jag skrev mycket).

Ja, nu är det ju verkligen långledigt! Imogon och på fredag är det ju ledigt, och efter det kommer den annars så önskade helgen. På fredag ska jag sova över hos Lulu, och sen, på söndag ska jag till Kreta. Det är knappt så att jag fattar det! Det kommer verkligen att vara jätteskönt!

Jag är fortfarande VÄLDIGT upprörd över att Edie har dött på Desperate Housewives! Ucsh, man blir så arg och ledsen. Okej, visst, det är bara en serie, men i alla fall! Fy...

På fredag får jag inte missa Robinson, även om jag kanske vill det. Gud, stackars Jarmo, har var ju helt blodig :(

Måste dra, Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0