Lollo <3

Hej alla! Nu är jag hemma hos Lollo/Lulu. Vi har jättekul!
 Vi har ätit fattiga riddare med mycket socker och kanel på.
För er som inte vet hur man gör fattiga riddare lägger jag upp ett gott och lätt recept!

För 4 mackor/2 portioner
Ingridienser
4 rostbröd
2 ägg
salt
peppar
margarin


Tillagning:
Blanda ägg, 2 nypor salt och c.a. 1.5 nypor peppar.
Ta lite margarin och smält i stekpannan.
Ta mackorna och doppa dom heltäckande i äggblandningen.
Stek dom och häll på socker och kanel.
FÄRDIGT!
Min låtsaspappa gillar att ha ketchup på, men det gör inte jag :P Inte Lollo heller :)

Sist när jag var här hos Lollo så kom jag på att Kenza hade haft läppglans och sen socker och lagt upp bilden på hennes blogg.
Då tänkte jag, vad mer kan man ha på läpparna...?
Jag kom på att man kunde ta mjöl, som ett annat idiomin (nu får ni absolut INTE tro att jag använder det!).
Det var kul :) Nu spelar vi madagaskar, och det går riktigt dåligt.
Igår var jag med Rebecca och hennes kille Paul i Stockholm på någon grillgrej.
Det var inte så mycket till grillad mat, menmen... Sen gick vi och kollade på filmen Coraline i 3D, vilket var både häftilgt och kul!
Sen gick vi och sov hos Paul. Jag åt  nudlar och tonfisk. Det var jättegott! Ja, och nu är jag hos Lulu.

Jaja, ska dra. Jag måste ta en huvudvärkstablett

P.S huvudverkstablett innehåller 4 konsonanter i rad!
Veronica


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du med dina konsonanter!

2009-05-22 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0