Tråk ;P

Hej allihopa! Idag har jag varit i skolan (så klart), och där hade jag tråkigt. På slutet fick man välja om man ville stanna på lden eller om man vile stanna om två veckor på onsdgen och ha biin då. Vi har nämligen något som kallas komet. Det är belöningsgrej som våran fröken håller på med. Man ska typ samla poäng och sen får man belöningar. :P Vi fick alltså att sluta en timma tidigare. :) Jag stannade, för onsdagar är typ vääärldens sämsta dag, så då är et ju alltid skönt att sluta lite tidigare. :) Imorgon kommer Molly, men först ska jag gå på en fest hos Jennifer. Sen ska jag och Molly typ skriva nya inlägg, fixa designen och plåta lite att ha på bloggen :) Jaja, jag måste diska nu (kolla in rubriken) , men förhoppningsvis så kan jag sitta lite till idag. men jag tror inte det, eftersom skrivaren är paj och min syrra måste skriva på anteckningar istället :(
Vi hörs
Veronica

Kommentarer
Postat av: LLULU

gyllig du är

2009-05-07 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0