Upp, upp och iväg!

Imorgon ska jag till Kreta! Jag kan inte fatta det! Det är en hel del packande och städande så här kvällen innan, men jag tror verkligen att det är värt det! Jag ska gå upp senast kvart i 3 inatt, vilket självklart kommer att vara jobbigt!
Molly är också här nu! Det är jättekul att hon har kommit! Det är klart att vi tjafsar ibland, men när vi inte träffas känns det jättetrist... Nästa gång jag kommer att träffa Molly är i sommar nere i Småland, ucsh, vad det kommer vara trist att vara själv! Men jag har faktiskt 2 kompisar där som heter Evelina och Martina där nere, och dom är jättesnälla!
Molly tog på sig mina hängslen och Jamies mössa, och sen tog vi lite kort på det. ;)




Molly :)


                         

Hejdå, jag bloggar så fort jag kommer hem
 Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0