Veronicas och Mollys blogg

Hej! Som du och alla andra kanske märker är den här bloggen helt ny, så dej är inte så bra ännu. ;) Men vi kommer att göra vårt allra bästa för att den här bloggen ska bli en bra blogg. Vi är två låtsassystrar som äger den här bloggen. Nämligen Veronica och Molly :) Jag (Veronica), är 13 år, och gillar att spela gitarr och att vara med kompisar. Molly, som är 11 år gillar att spela fotboll och att vara med kompisarna. Och självklart gillar vi att blogga också :D

Idag hade vi orientering i Tveta, och det var jättetråkigt. Orientering är verkligen tråkigt :P Jag var med mia bästisar Malin, Lovisa, Alicia, Linn och så Carl. Carl går i min gamla skola, men han kanske ska börja i min skola till sjuan. Tjejerna känner också honom, så det är ju bra. I alla fall, vi hann till 3 stationen inom tiden av en timma.

Nu måste jag faktiskt sluta skriva eftersom jag ska göra en ny design, men jag skriver snart igen
 Veronica

Kommentarer
Postat av: LLULU

Haha, gullig du är<3

2009-05-07 @ 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0